9 Mart 2013 Cumartesi

Arayış

        Neden her gün arayıştayım bilmiyorum. Ne aradığımı da bilmiyorum. Şöyle güzel bir tatil arıyorum mesela. Acaba Yunanistan'a mı gitsem yoksa Fransa'ya mı? :) Elimde imkanım olsa bir dakika bile durmam; ama neyse... Bugün bir fotoğraf gördüm facebook hesabımda. Tam da acaba nerelere gitmeliyim, nereleri görmeliyim diye arayıştayken şirin mi şirin bir şey gördüm. Aynı bana benziyordu, sanki bir şey arıyordu o da.

Sonra aradığım şeyi buldum. Memlekete pek uzakta olmayınca e sevindim de tabii. Böyle renkli, cafcaflı, neşeli, eğlenceli filan. O kadar sıcak geldi ki bana, anında gitmeliyim buraya, dedim. Birazcık daha zamanı var benim gitmemin; ama gidebilen varsa benim yerime de keyif alsın oralardan. :) Oralara gidebilmek için ne yapılması gerektiğini de buldum işte! Özellikle yazları Santorini'ye gezi turları düzenleniyormuş. Ayrıca İstanbul'dan Santorini Adası'na feribot turları da varmış. Bekle beni Santorini, ben geliyorum! :)
Yunanistan - Santorini'de küçük bir cafe burası.  Cafenin adını bilmiyorum henüz; ama olur ya bir gün öğrenirim ya da bir kuş gün gelir de haber getirir usulca. İşte ben de uçar giderim onunla o zaman. Mekanı ararken kendime benzettiğim o kedi bulduğumda da yine aynı bana benziyordu. :) Nasıl mı? İşte tam da böyle! :)
Sanırım tek bir farkımız var. O da ben göz makyajımı düzenli temizlerim. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder