9 Mart 2013 Cumartesi

Ne İstediğini Bil

        Benim de herkes gibi gitmek istediğim yerler, görmek istediğim şeyler, yaşamak istediğim şehirler, ülkeler var. İsteklerimin yüzde kaçını gerçekleştirebilirim, bilmiyorum. Büyük çoğunluğunu gerçekleştirebilmek için çok para ve biraz cesarete ihtiyacım var. Biraz paraya ve daha çok cesarete ihtiyaç duymaktan iyidir bence. Her neyse... İsteklerim uçsuz bucaksız istekler değil, en azından sıradanlıktan az da olsa uzaklaşabildiğimi zannediyorum. :) Çünkü ben istediğim hayatı büyük oranda yaşıyorum zaten. Tamam bazen isteklerimde dozu azıcık kaçırıyor olabilirim; ama benim güzel bir hayatım var, doğru olan bu. Bir kuşum, iki kaplumbağam, yanımda sevgilim ve güzel bir evim var mesela. Saksının içinde güneşi gördükçe coşan iki gülüm var mesela. Herkesin öğrenciyken yaşamak isteyip de yaşayamadığı, uzaktan baktığı bir hayatım var. Bunları yaşarken annemden, babamdan kaçmak gibi bir derdim yok; çünkü onların beni kısıtlamak gibi bir niyetleri yok. Evlatlarının birey olduğunu ve nasıl yaşamak istiyorsa öyle yaşaması gerektiğini bilen insanlar onlar. Bu yüzden çok seviyorum ya onları, akıllı ve anlayışlı, sabırlı ve saygılı oldukları için. Neyse ama bunlara sahip olmak daha fazlasını isteyemeyeceğim anlamına gelmiyor. Tamam sevgilimle birlikte mutlu mesut yaşıyorum ve tamam ailem de beni sonuna kadar destekliyor; ama ben daha çok şey istiyorum. Mesela ben bunu yapmak istiyorum; çünkü henüz işten güçten, okuldan, evden fırsat bulup da yapamadım. Ama bir gün mutlaka ve mutlaka yapacağım. :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder